kızlar selam akşam 8 de kayınvalidemle otobüs yolcuğumuz var yaklaşık 8-9 saat sürüyor bebeğim akşam 9-9:30 gibi uyumuş oluyor ilk defa uzun yol gideceğim açıkçası korkuyorum da durmazsa ağlarsa diye nasıl uyutacağımıda bilmiyorum kendi kendine uyuyor bazen ayağımda sallıyorum var mı önerileriniz şöyle yap filan 😬😬😬😬