Üç dört gün önce koltuk altımda küçük şişlik vardı bir gün sonra diğerinde çıktı ama çok ağrısıydı kolumu kaldıramıyordum şuan meme yan taraflarında sırtıma hatta enseme kadar vuran bi ağrı var çok korkuyorum doktora gideceğim ama benzer şeyleri yaşayan varsa nolur söylesin oğlum daha 2.5 yaşında aklıma her türlü şey geliyor malesef