lokumtos merhaba benimde bebegim
ayni hareketi yapiyor video cekip
gosterdim doktorumuza noroloji gorsun dedi ben acikcasi sanmiyorum bir sey oldugunu cunku takip ediyorum genelde bir sey yapmak istediginde yapamiyorsa veya kucakta , mama sandalyesinde sıkıldıysa ellerini yumruk yapip
kendini sıkıyor ama
yinede gostericez siz gittiniz mi acaba ?