2,5 yaşında kızım geceden beri ateşleniyo sürekli 39a kadar çıkıyo haftasonuna denk geldiği için doktorlar izinli acildede düzgün bakmıyolar o yüzden pazartesi götürecem doktora. Şurup asla içmez fitil veriyorum ama başka önerebilceğiniz yöntemler varmı anneler