Ltfy Arkadaşlar bebeğim çok gazlı kıvranıyor ebüklüm oluyor bu damlayı kullanıp memnun olanlar ve nasıl kullanıyorsunuz?
Maviskizimm Ltfy 2.5 aylıkken falan doktorumuz 20 damla demişti bize canım ama biz bi akşam acike gitmiştik okadar çok ağlamıştıki o pek işe yaramaz demişti acildeki doktor relactaz alın dedi o daha iyi geldi
MelekAras Ltfy biz kullanıyoruz yaklaşık iki haftadır.Memnunum bebeğim gazını çıkarabiliyor.öncesinde çok sıkıntılı geçiyordu feci şekilde ağlar dururdu.Şimdi daha iyi şükür
Sedaumut Ltfy 1 aylıkken 1-2 damla veriyordum şimdi 5 aylık çok gazı olunca 5 damla veriyorum ama gerçekten memnun kaldım onu verimce rahatlıyor
Limoneta Ltfy bizimde kullanmadığımız kalmamıştı relactaz ilkin iyiydi ama sonra etki etmedi. En iyi harveys gelmişti bence denemeye değer bi gaz damlası. Bebekten bebeğe değişiyo tabi bizimkisi şiddetli kolikti
Ltfy Maviskizimm relactaz bende kullanıyorum ama bi işe yaramadı. Herkes nurse yi övünce bi denemek istedim
12_yil_sonra Hangi Damla’yı kullanırsanız kullanın saatinde ve dozunda verin ara ara vermek bir verip bir vermemek daha çok sancı yapıyor . Bir probiyotik ve bir gaz ilacı kullanın
Maviskizimm Ltfy her bebek farklı her bez her mama olmadığı gibi maalesef.inşallah en kısa sürede düzelir bebeğiniz 🤲
12_yil_sonra Ltfy relactaz ben de kullandım bize de fayda etmedi . Maflor plus ve sab simplex kullanıyorum
Maryhoney Ltfy sabah 5 akşam 5 veriyordum çok iyi gelmişti benim oğluma şuan 5 aylık 4 aya geçerken bıraktık çok şükür çok ağlıyordu gece çığlık atardı garibim
Decetinky Ltfy bıogaı Her akşam beş damla aynı saatte veriyorum nurse harweyr Bugün başladım doktor 20 damla dedi