Kızlar baska şehire taşınacağız diye burda çıkan okula kayıt yaptırmadım henüz. Belki taşınma işi okul açıldıktan 1 2 hafta sonra olabilir. Burdaki okulda hiçbir işlem yaptırmadan gittiğimiz yerde adrese çıkan okula gidip kayıt yaptırabiliyor muyum yoksa burda kayıt yaptırıp okula gitmese bile nakil mi olması lazim