ayse4003 Atilla İlhan
Hamit ozyurek
Nesibe gevher demişlerdi bnde tıp fakültesine gidiyrm 1 yaşına kadar bekleyelim dedikleri için bekledim inşallah bir sikinti çıkmaz Etlik şehir hastanelerinde fln da var aslında doktorlar gidiliyor bakıyoruz bizi tatmin etmiyor başkalarinin iyi dedikleri doktorlar bize öyle gelmeyebiliyor Allahım sağlık sihat versin bir yerden başlayın söylediklerine göre doktorların başka doktorlara da gudersnz inşallah gerek kalmaz da