Aysenur2019- merhaba bende 2019 yılında oldum ilk 260a çıkmıştı nabzım sonrasında günde bir iki kere oluyordu ablasyon oldum, 3 ay önce tekrar başladı sigara kullanıyordum ne kadar çok sigara içersem o kadar çok olduğunu farkettim ve bıraktım. Bıraktığım gün bitti ve tekrar olmadı o zaman muayenede oldum bu süreçte tabi doktor tekrar ablasyon önerdi ben ilaç kullanmak istedim önce. Sigarayı bıraktığımda olmadığı için ilaç kullanma gereğide duymamıştım çok iyiydim. 3 hafta önce üzücü bir durum yaşadım tekrar başladı ve o gündem beri ilaç kullandığım halde çok yoğun yaşıyorum. İlki kalbin üst kısmındaymış bu alt kısmında dedi doktor. Pazartesi gidip ablasyon randevusu almayı planlıyorum artık ne kadar kaçsamda olmam gerekiyor. İlki daha kolaydı psikolojik açıdan bekardım. Şimdi 4 yaşında bir oğlum var en çok bu yüzden korkuyorum. Çok riskli bir operasyon değil ama insan yinede tedirgin oluyor. Hepimize sağlık sıhhat versin Allah inşallah çok geçmiş olsun