2 gündür 37,8 ateşi var keyfi yerinde yemek yiyor oyun oynuyor kendince bizimle bıkbık konuşuyor ama alnı elleri ve ayakları socak gece hastaneye gittik içim rahat etmedi 38i geçmeden bir şey yapmak doğru olmaz diyip gönderdiler fitil verdiler 10 dakika sonra anında düştü ateşi sma şimdi tekrar var duşa da soktum şimdi uyuyor 2 3 gündür de parmakları hep ağzındaydı anlayamıyorum da diş mi değil mi diye açmıyor asla