Sibell Benim gebelikte vardı çok yoğun olmamakla birlikte . Bebeğim aşağıda olduğu için mesaneye çok baskı yapıyormuş . Doğumdan sonra da görülebiliyor devam ederse diye takip edelim demişti kadın doğumcum . Öyle bir şikayetim olmadı . Korkmayın tabii de aksatmayın ama 🤷🏼♀️ Şifa dilerim .