Daha önceden post açmıştım okuyanlar varsa oğlum 3 hafta önce isal olmuştu o esnada bağırsağı dışarı çıktı sonrasında toparladi ama o olaydan sonra özellikle son 2 gündür sürekli karnım ağrıyor diyor bugün de afedersiniz açık açık yazacağım kakasını yaparken aynı sümük gibi akıntı geldi popodan doktora götüreceğim pazartesi günü tekrar sizce neden olmuş olabilir veya ne yapabilirim şaştım kaldım sürekli elma yağı ile karnını ovuyorum bu arada oğlum 3 yaşında 😔😔