Mrb kizlar ben 34 haftalık hamileyken hastanede yanlış anlama sonucu suyum geldi sanilarak 3 gün hastanede kaldım ama doğum olmadığı açılma oldu diye erken doğacak sanilip ciğer geliştirici iğne vurdular 2 doz ama 3 gün den sonra ben taburcu oldum 38 haftalık iken doğum yaptım erken doğum olmadı iğne çocuğa zarar verirmi acikcasi korktum çevremde korkuttu boş yere mi olmuş oldu iğne