tufekc Kızlar dondurucuya süt saklama poşetinde süt atmıştım kızım kabul etmedi kokladım ve baktım aşırı plastik kokuyo tadına da baktım ağzımdan plastik tadı kokusu gitmedi sizde durumlar nasıl? işe başlayacağım için saklamıştım şimdi hepsi ziyan mı oldu
Kuzularinanasi tufekc hayir buzlukta oyle oluyor tadi kokusu sanki.boyle sabunsu gibi ama normal ,bebeginiz icer onu merak etmeyin.
tufekc Bebeğimin kırkı çıkmadan denemiştim bi kaç kere biberonu tutuyordu artık kesinlikle almıyor acaba sütün tadı değişmiş olduğu için olabilir mi