Sevgissssss Oğluma bu şapkayı aldım çokta beğendim içi fileli terletmez . Ama fişte kız bebek şapkası yazıyor sizce erkek bebeğe olmaz mı ne derseniz ?
kytx Sevgissssss bence ünisex bi ürün benm oglum var 5 yas hep ünisex ürün aldm bu zamana kdr halada öyle ypıyorm bazı şeyleri kızım var 17 aylık abisinden dolu koyaft kaldı mesela ona yelek mont takmlar vs
AnnaKurt Hiç öyle takıntılarım yok. Takar ne olacak. Öyle cırtlak pembe vs olmadığı sürece (bu da umrumda değil ama malum akran zorbalığı)