Minel-inannesi pamukseker_ hastaneye alerjiden sebep cicek kabul etmiyolar diye biliyorum. Benim gelen ciceklerimin hepsi çöp olmuştu çok üzülmüştüm. Hos geldin bahar dalım, ömrün boyunca cicekler aç diye yazabilirsiniz.
Duyulurum pamukseker_ bence not anneye yazılmalı kesinlikle. Ben abimin eşine doğum yaptığında aldığım çiçeğe geline not yazdım… Benim ilk doğumumda evde çiçek vardı ve eşime not yazılmıştı :D o mu yaptı doğumu anlamadı ben 😐 en iyisi anneye yazmak
Annesi23 pamukseker_ bence bebeğe değil yengenize ithafen yazın bebek okuyamayacağına abinizde doğurmadığına göre en incesi bu olur
kocamdakocam pamukseker_ anneye yazılmalı bence. Bebek ne anlar. Büyüyene de kart kalmaz zaten. Lahusa olacan yengem hem çok sevinir
AnnaKurt pamukseker_ Zaman daima “her şey geçti” diyerek sırtını sıvazlasın bütün umudum sende iyi ki doğdun balım yaz