rojinmnks ben 4 aylıkken tadımlara başladım. Kendi takipli çocuk doktorumuz 5. Ayda tadımlara geçmemizi önerdi ama kızımın reflüsü vardı ve mama olarak aptamil ar yani reflü maması kullanıyorduk. Kızım mamayı hiç severek ve isteyerek içmiyordu. Gelişim geriliği de vardı üstüne üstlük. Bir de nötropenisi çıktı falan derken immünoloji doktoruna falan götürüyorduk düzenli her hafta aralıklarla kan tahlili falan. Sonra immünoloji doktoruna da söyledim, bebeğim bu mamayı sevmiyor ve farjlı mamaları da denedim ama reflüsü daha da kötü oluyordu. İmmünoloji doktoru da 4.5 aylıkken başla demişti. Ben 4. Ayda ilk yoğurt tadımıyla başladım, kızım şu an 5 ay 5 günlük ve hiç pişman değilim açıkçası. Yani bir doktordan daha iyi anlayabiliyorsun çocuğunun ihtiyacını vs. Annelik içgüdüsüyle hareket ettim ve çok şükür bir sorun da yaşamadım.