Kızlar 3 gündür 18 aylık olduk ve üç gündür ağlama krizleri başladı istediği olmayınca katım katım ağlamaya başlıyor cama çıkmak istiyor bende bırakmayınca ağlama krizleri başladı duş aldırdım banyoda kafasına su döküldüğü an ağlama krizi tekrar benim oğlum banyoyu seven bi çocuk bugüne kadar asla ağlamışlıpı yok hatta sürekli banyo yapmak istiyor çok üzgünüm kızlar geçici bir şey mi ve olması normal mi bu zamanlarda yaşayan var mı varsa yaza bilirim içim rahat olsun lütfen 🙏🫶🏼