Merhaba sevgili annenler iki tane oğluşum var 1 yaş ve 3 yaş ikiside kusan çoçuklar seyahatte ilkkez uzun yola çıkacaz en uzun bu zamana kadar 1.5 saat seyahat ettik ve ikiside kusuyor ne yazıkki göbek deliği bant vs kullandım hiç olmadı bizde aranızda seyahat edip çoçuğuma ilaç kullanan varmı bir ara doktor yazmıştı ametik damla vermişti Allah var işe yaradı ancak o kadar acıki yani tüm gün ağızda tat kalıyor ben bile denedim nasıl tadı diye varsa bildiğiniz deneyimlediğiniz tadı kötü olmayan bilgi verirmisiniz teşekkür ederim