Ben hiç nişasta koymadım, önce buğdayı iyice kaynattim patladı baya açıldı. Sonrasında malzemeleri sırayla koydum kaynattim en son şekerini koydum kıvamına baktım azcik su ve süt ekledim beyaz olması için iyice kaynattim ozlesince kapattım. Yani nisastaya gerek yok normalde ama madem koymussunuz durunca koyulasir merak etme