Mavsnz06 kızlar elde nakit pars birikimi yapmaya başlıyorum ufak ufak ama kar getirmiyor sizce neye bağlasam para mı??
Minel-inannesi Mavsnz06 hisse senedi. En garanti firmalardan, koc, sabanci, thy gibi köklü firmalardan alip yok saymak. Yada doviz almak ama banka hesaplarinda yeni bi vergi türü uygulancak ve makas cok acik o yuzden elde fiziki doviz altin biriktirmek en garanti.
anneyimannea AnnaKurt gün oluyor bana çok mantıksız geliyor hani bir kahveyle toplansa paralar olabilir ama kalkıp çeşit çeşit ikram yapip evini temizleyip gün yapıp para topluyorlar zaten ikramliklara dünya para gidiyor var anlamıyor kalmıyor yorgunluğuna yanında cabası
klpzeynep AnnaKurt güne girilince ilk alirsan iyi oluyor yoksa iyi degil 100 liraya girdin diyelim Sen şimdi 100 liraya 10 ekmek alabilirsin ama 8 ay sonra 5 ekmek alınıyor gibi Altin ile girmek daha iyi fakat bazı hocalar güne girmek haram diyor mesela Altını da ilk alan 500 e aliyor son alan 600 a aldığı için Bende o yüzden kendim birikim yapiyorum
Alerjikrinit anneyimannea biz öyle yapmıyoruz ki sadece parayla yapıyoruz calıstıgımız yerde. Ama bence yine de mantıksız malum enflasyon yüzünden altın bile olsa zarar ediyorsun bence
AnnaKurt anneyimannea Ben girdiğim günler de yokum 🤣 yani sadece altını veriyorum yeme içme olaylarını kendi aralarında yapıyorlar 🤣
anneyimannea Alerjikrinit dimi çeyreğini al evine koy daha karlı sen ona alana kadar artıyor ediyor sana gelene kadar bi şeyler oluyor filan 😂
BENOYLEUYGUNGORDUMM Mavsnz06 tl biriktirmek demek paranız çöp olacağı demek. Sürekli değer kaybediyor. Ben gram yada Euro yapıyorum
BENOYLEUYGUNGORDUMM Mavsnz06 tl biriktirmek demek paranız çöp olacağı demek. Sürekli değer kaybediyor. Ben gram yada Euro yapıyorum
Minel-inannesi Mavsnz06 herhangi bir bankadan vadesiz hesap acip paranizi banka hesabiniza yatirip, yatirim islemleri sekmesinden alim satim yapabilirsiniz. İsterseniz bankada danismandan yardim alabilirsiniz. Ben anlamam o islerden derseniz dedigim gibi en garanti yöntem döviz altin almak.