sara190 benim oğlum 1 aydır gidiyor kreşe , normalde ben çalıştığım icin bakıcı bakıyor 8.30-18 :30 arası , ama çok fazla itme kakma huyu vardı, parkta falan cocukları huzursuz ediyordu , biraz disipline girsin diye gönderdim, 9-16 arası gidiyor kreşe, memnunum şimdilik, en azinda itip kakma huyunu bıraktı, ama arkadaşlarını sevmiyor sanırım, hiç bahsetmiyor , öğretmeni video fotoğraf falan atıyor hergun, mutlu görünüyor, Eylül basında devlet kresine vericem