Herkese merhaba benim bebeğim şuan tam 3 ay 8 günlük eline cingirak oyuncak tutturmaya çalışıyor tutmuyor saniyelik tutup bırakıyor yüzüstü durdurmaya calisiyirm hemen ağlama krizine giriyor artık oyuncakları tutması lazım ama eli hep ağzında hiç bisiy tutmuyor neden böyle anlamıyorum bebeği böyle olan varmi acaba?