Cocuklarin sakinse bas edeblirsen noye olmasin rabbime hamdolsun 3 cocugum var biri 8yasinda biri 4 yasinda biride daha 1 bcuk aylik cok skur bazi konularda esim yardim ediyo oda (3de1 deyim yani) geri cogunu ben yapiyorum hem evimi hem yemek hem de cocuklara yetmeye clisyorum allah can sagligi versin brazda kayinvalidem yardimci oluyo allah razi olsun varsa sizinde imkanlariniz niye olmasin cani veren rabbim bide ekonomik acidanda musaitse durumunuz malum hersey ucmuş gidiyo yeteblcenizi dusunyosaniz niye olmasin.