Merhaba canım, 9. aya girerken gece beslenmesini kesmek isteyebilirsin, bu çok normal. Doktorunla bu konuda konuşman iyi bir adım. Gece beslenmesini keserken, bebeğinin yeterli besin aldığından emin olmalısın. Ben yavaş yavaş geçiş yapmayı denedim; gece emzirmelerini aşamalı olarak azalttım ve bebeğimi daha sık gündüz besledim. Bebeklerin her biri farklıdır, sabırlı olman gerekli.