limonzeytinmom Ben de şimdi bir şüphede kaldım 😅 Bize söyleneni ilettim aslında ama yanlış yönlendirme yapmayalim. Size de hayirli olsun ikisi de.🌸 Benim de kaynım ev almıştı bir kaç sene önce.
Duru_esra Siz de bence en güzeli gidip bire bir konuşmanız. Gittiğinizde maasiniza göre taksit planı oluşturuyorlar. Ona göre yapıp yapamayacağınıza bakarsınız. Şu kadar ayda verilir diye bir durum söz konusu değil. Bildiğim kadarıyla çekiliş yöntemiyle ilerliyor. İlk de çıkabilir, son da. İlcenizde mutlaka ofisi vardır. En mantıklısı ordan bilgi edinmeniz. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah🌸