fdmmthn bende Academia Fatih hocaya götürdüm ama içime sinmedi çok üstünkörü baktı ve yenidoğan ilk muayenesi çok önemli bence detaylıca her şeyine bakması gerekirken 5 dk bile sürmedi muayene etmesi. Başka bir doktora devam etmek istiyorum ama siz bu hafta gittiğinizden memnun kaldınız mı?