6urjuva bebeğim 8 aylıkken başladım. 1 ay oldu şu an 9 aylık. İlk birkaç gün zor ilk akşam eve gelip bebeğimin yüzüne bakınca ağlamaya başlamıştım. Ama sonrasında hem çalışmaya hem eve ve bebeğe hızlıca alıştım. Çokta iyi geliyor. Daha enerjik oluyorsunuz ve bebeğinizle daha kaliteli vakit geçirirsiniz. Ayrıca gün içinde uzun saatler görmediğiniz için tahammül seviyeniz çok çookk artıyor. Bence her kadın çalışmalı hem kendi hem bebeği için, üzülmeyin. Üzülüyorsanız da geçecek bunu bilin