Kızlar kızım 2yaşında ve sadece uykuya geçişte emiyordu . Gece bir kez emer bazen 2-3. Bi anda gelen azimle emzirmeyi bıraktırmaya karar verdim dün sabah uyandıktan sonra vermedim hiç öğle uykusu gece uykusu sarılıp müzik dinleyerek uyudu sabah 5buçuk gibi kalktı emme olmayınca uykuya dalması 45 dkyı falan buldu. Biraz öykü emme istiyor dedi ama uyudu. Şimdi öğle uykusuna da sarılıp müzikle geçtik .
Şimdi emzirmeyi sonlandıran arkadaşlar sizce doğru ve başarılı mı gidiyorum ? Zor olan 2-3 gün diyorlar hep 1. Günü böyle geçirdik. Sanki hala meme verecekmişim gibi hissediyorum 🙈