Kızlar ben tıbbi sekreterlik 1. Sınıfı bitirdim açıktan. Alttan 1 tane dersim var sadece. Ama ben istiyorum ki dünyanın bin bir türlü hâli var AÖF de olsa mezun olduğumda çalışabilecegim bı bölüm olsun istiyorum. Şimdi de aklıma DGS ile beslenme ve diyetetige gecebilecegim önlisans bölümleri geldi. Bunun için ilk akla gelen aşçılık sanki bana biraz eğlenceli ve kolay geldi. Hiç okuyan var mı aranızda nasıl bı bölümdür acaba? Tabii DGS ile diyetisyenlige geçişin zorluk derecesni de hiç bilmiyorum. Bir arkadasim da dil ve konuşma terapisti bölümüne yonelmem gerektiğini şu an iş bulma olanağının çok olduğunu söyledi. Kafam çok karıştı tercih dönemi geçmeden de sınavsız uni ile kayıt yaptırma hakkımı kullanırım belki diye sizlerden fikir almak istedim