lbvmya sanırım bazı bebişlere yapabiliyomuş tenine daha doğrusu, bizde de çoklu besin alerjisi vardı kanlı kaka yaptı azıcık doktor dokunmaz ama damla sayısını azaltalım dedi şükür bidaha sorun yaşamadık ama arkadaşımın bebişinde kızarıklıklar oluşmuştu