Göğüslerim emzirmeden iyice sarktı zaten normalde kendim 48 kiloyum göğüslerim bir tık kiloma göre iri duruyordu rahatsız oluyordum emzirince iyice sarktı kendimi çok rahatsız hissediyorum dikleştirme ve küçültme düşünüyorum fakat daha 1 tane çocuğum var ileride ikinci çocukta emzirme sıkıntısı olur mu tekrar sarkarmı merak ediyorum doktora gidince sorucam bunları ama başından geçen varsa gtmden merağım gitsin diye soruyorum burada