Antrenörüm 54 kiloyla hamile kaldım 74 kiloyla doğuma girdim bebeğim 5 aylık 10 kilom hala duruyo ve ciddi bir sezaryen göbeğim var
Çünkü temiz beslenemiyorum ve antrenmanlara gidemiyorum malum çocuk
Hurafeleri bıraksın insanlar sağlıklı ve temiz beslenme artı spor başka çözümü yok bunun