Daha önce bir başarısız deneyimim olmuştu dün artık dur dedim ve kesmeye karar verdim dün sabah ve gece hiç emmedi bugün 2. Günümüz gecemiz biraz zor geçti hatta hiç uyumadık diyebilirim ama max 3 gün çekerim sonra unutur diye düşünüyorum yorumlarınızı merak ediyorum kaç günde tamamen unutuyorlar ? Bebişim 14 aylık hamileyim diye kesiyorum ve çok uyanmaları oluyordu resmen meme bağımlısıydı yemeği reddediyordu yani şuan kesmem en iyisiydi