sekerszkahve benimki 7,5 aylık. Menenjit aşısını sonbahara planladı doktorumuz. Eylülde nöroloji kontrolümüz var doktorumuza fikrini sorucam ama kar zarar açısından bakarsak yaptırmak daha mantıklı çünkü allah korusun menenjitin geri dönüşü yok ve kışın salgın oluyormuş o yüzden sonbaharda mutlaka yaptırmak gerekiyor büyük oğlum ilk okula başlayacak bu sene ve hastalığı okuldan getirme ihtimali var o yüzden aşıyı yaptırmayı düşünüyorum çevremde yaptıranlara sordum ateş yapmamış. Bu arada biz de en başta kepra kullanıyorduk ama etkisi zayıf bir ilaç olduğu için tekrar nöbet geçirdi bebeğim onu bıraktırıp luminalettene geçirdi doktorumuz çok şükür bu ilaçtan sonra 3 aydır nöbeti yok