AB0 uyuşmazlığı bizdede var. 36 günlüğüz ben 0+ bebeğim A+ bizdede oldu hala sürüyor fototerapi almadık riskli süreyi aştığımız için. Kan tahlilleri idrar tahlilleri yapıldı acaba hormonal bi rahatsızlık mı var diye ama şükür ki çıkmadı buna uzamış sarılık diyorlar ve 4. Aya kadar sürebiliyormuş. Tahlillerin temiz çıktıysa hiiiiiç korkma ha bu arada ilk haftalar sık emzirdim alarmlar kurdum ama şimdi bebeğim istedikçe emziriyorum tabi doktor görüşüyle..