Nazlipek Yeni bir anne misin? Hayal ettiğinden daha yorgun olabilirsin... . Pek çok şey canını acıtabilir. Bazen de her şey gözünde büyüyebilir, kalbin acıyabilir. . Her şeyin üzerine üzerine geldigini hissedip incinebilirsin... . Sana doğum dalgaları ile ilgili bir şeylerden bahsedilmiştir belki... . Peki ya doğumdan sonra ruhunu saran o büyük dalgaları duymuş muydun? . Bedenin yaşamın mucizesine yol açmak için genişledi ve açıldı. Doğumdan sonraki coşkulu, sevinçli 3-5 günün ardından sütün ile birlikte gözyaşların da mı inmeye başladı? . Sırılsıklam mı oldun? Kalbin büyük bir sevgiyle sızlıyor ve bazen nefesin bile sana büyük mü geliyor? . . Duyguların çabucak değişiyor mu? . Her şey değişti ve hayaller kuran o kız çocuğu çok uzakta mı kaldı ? Belki zaman içinde pek çok şey değişti... . Merak etme tatlı Anne lohusalığın daha çok yeni... Kalbinin ritmini, pusulasını takip et. O sana yolunda rehberlik edecek. Duygularını dile getir.... Belki bazen anlaşılmayı beklemeden ihtiyaçlarını söylemen gerekecek... Belki de bazen ihtiyaçlarını böle farkedemeyeceksin. Kendini rahatça ifade et... . Bırak gözyaşların aksın... Herşey aksın. Seni anlayan arkadaşların, ailen ve çevren var... Merak etme tatlı Anne, yeni anne. Kendine dönüş yolunu yine bulacaksın... . Sen harika bir annesin. Bebeğinin gözlerine bak ve O'nu kokla... Sarıl... İşte tam orada kendini göreceksin. . Bunu instagramda bebeğim 4günlükken görüp çok ağlamıştım sizlerle de paylaşmak istedim kızlar💖
Rabisss Nazlipek kızım şu an 7 aylık ve beni de ağlattı. Lohusa depresyonu yaşadım ve bu yazı o kabus günlerini film şeridi gibi gözümün önünden geçirdi 😔keşke içimde yaşamasaydım, paylaşsaydım ...
aselin_annesi Nazlipek Çok güzel kızım iki aylık ağlattı benide En çok bu kısma içim gitti “Sen harika bir annesin. Bebeğinin gözlerine bak ve O'nu kokla... Sarıl... İşte tam orada kendini göreceksin ” çok güzel bi duygu Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️
CaglaBlgn Nazlipek ilk 20 gün bende çok duygusallaşmıştım, boşlukta gibiydim ama bebeğimle her an her saniye vakit geçirdikçe geçti gerçekten şu an 1 aylık. Ailenizle zaman geçirin, arkadaşlarınızı çağırın gerçekten çok faydası oluyor. 😘
Rabisss Nazlipek tek başına üstesinden gelmeye çalışma . Mümkünse bi psikologla görüş . Onh yapamıyosan ailenle paylaş . Çünkü ben bunu yapmadım ve bebeğimi emziremedim.
Rabisss cokcocuklu bende depresyon durumu vardı. Ondan dolayı. Sütüm azdı ve kesildi. Sizinkide öylw mi bilemiyorum 🤷🏼♀️
cokcocuklu Rabisss benimde sütüm azalıyor biberobla mama vermeye basladm mama verdikce emziremiyirum sütüm ondan azaliyor ama ben stresli olduğum ağladığım zaman bebeğim beni emmiyor memeyi yumrukluyo resmen benm stresli olduğumu hissedyor sanırım
Nazlipek CaglaBlgn evet dediğiniz gibi sosyalleşmek önemli çok tek kaldım bütün arkadaşlarım annem hepsi çalışıyo yanımda fazla olamadılar o da etkendi
CaglaBlgn Nazlipek evet çok etkiliyor. Ama her şey senin elinde hep güzel düşün bebeğin uyudukça sende uyumaya çalış uykusuzluk daha da huysuz yapmıştı beni :)
Rabisss cokcocuklu karnımıza düştükleri andan itibaren biz ne yaşarsak hep hissettiler zaten 😍 o yüzden mümkün oldukça onlara gülen gözlerle bakmamız lazım ☺️