Aynen benim kızım, her şeyi herkesten iyi biliyor 😬 ben de anlatıyorum önce aynen dediğiniz gibi, bazen ikna oluyor, bazen aynen bunu yapıyor. Tamam dene hadi gör o zaman diyorum. Böyle deyince vazgeçtiği de oluyor, denemek istediği de. İlla yapacağım diye tutturuyorsa yanında olup ben de onla yapıyorum 🤷🏻♀️ zaten zararlı olduğunu görünce bırakıyor. Ama çok tehlikeli bir şeyse tabi ki müsade etmiyorum. Bunu yapman mümkün değil diyorum, ağlama krizi başlıyor. Tamam diyorum, nasıl istersen ağlayabilirsin. Gel beraber ağlayalım diyorum. Bazen kabul ediyor yanıma sokuluyor, bazen de hayır sen ağlama ben tek başıma ağlayacağım diyor 🤣
Bir psikolog şöyle demişti. Siz yetişkin olarak olayın çözülmesini kriz hemen bitsin olarak görüyorsunuz ama o çocuğun onu öğrenmesi için o kriz yaşanacak. Hayat bu, kaos da olacak kriz de. Hemen ağlamasının bitmesini, hemen inadı bırakmasını bekleyemezsiniz demişti. Bu da bana mantıklı geldi açıkçası.