Merhaba hanimlar,
3 yasinda baldan tatli bir evlat annesiyim. Kizim cok konuskan ve 2 dil konusuyor. Goren herkes konusmasina, kendini ifade edis bicmine bir sekilde iyi dileklerde bulunuyor fakat normalde çok etkileyecegine inanmasam da bu ara hep ‘bu kiza nazar degiyor, bu kiza nazar deger, kesin nazarlandi’ gibi cumlelerden çok etkilenir hale geldim. Surekli okuyoruz fakat sizin cocuklarinizi nazardan korumak icin yaptiginiz seyler varsa, benimle paylasirsaniz cok sevinirim. Teşekkür ederim🌸