Kızlar selam, bebeğim bugün 10 günlük oldu ve doğduğu günden beri memeyi doğru tutuyor. Ama çok güçlü geçtiğinden mi ya da göğüslerim yeni alışmaya çalışıyor ondan mı bilmiyorum uçları yara ve çok acıyor. Önerileriniz nelerdir? Garmastan Lansinoh gümüş kapak kullanıyorum ama fayda etmediler geçer gibi oluyor bi sonraki emzirmede tekrar mahvoluyorlar. Ne yapmalıyım???