prenses250_ benim kızım da 13 ayına kadar emeklemedi sadece yürümek istiyordu bizde sürekli yürüttük ilk önce bir iki adım attı sonrasında kendiliğinden emekledi yani zorlama kendi isteyince yapıyor yürütün bol bol belli zaman sonra kendi tutunup da kalkıyor emekliyor da