Bana applede çağrı kaydedici lütfen önerin
sibel2 üstte kalsın
Üstte kalsın ne gibi bir aciliyeti var
yok maalesef
Aldatılıyormuyum diye şüphesiyim kızlar evliyim ben
Üst
K bakmayın 3 gündür unutmuşum sıkıntıdan cevaplara bakmayı