Kızlar bebeğimde bir kaç gün önce idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Bir haftadır falan da seyrek ishali vardı ama yedikleriyle bayagi toparlamışti. Bu sabah baktığımda ise kakasi hem ishal şeklinde hemde yoğun mukusluydu. Endişelenmeli miyim? Yoksa endiselenmemek için çok mu geç kaldım?