keskindogan Bebeğim 13 haftalık 3 ay 7 gün 3 gündür meme ile uyku ile oyun ile huzursuz ve sebepsiz ağlamaları var. 12. Hafta atağı denilen şey bizde 13 te mi oluyor ? Yorumlayın lütfen ilk bebeğim
Tecrubesizaile0334 keskindogan bizde 3 buçuk aylıkken 4 ay atağı başlamıştı ve gerçekten çok zor geçti bişey olmasa bile ağlayıp memeyi almıyordu sürekli kucakta gezdik sizinde atak döneminiz erken başlamış olabilir keskindogan