MiracinAnnecigi aynısı aynısı bende de var geçen gün durduk yere ağlıyor ama bir ağlamak etinden et kopuyor sanki oyun oynuyorduk he sadece aldım sarıldım sırtını sivazladim 1-2 dakika ağlayıp sustu öyle aşırı sinirli ki sebepsiz bile ağlıyor, doğdu kolik ondan dedik tamam 4.5 ay ağladı sonra atak dedik şimdi dişten diyorum dişi de patladı bir ara bende ağlıyordum şimdi hoplatip ziplatiyorum oynuyorm biraz susuyor çok tuhaf gerçekten artik ne yapacağımı bilmez halde az daha büyüsün geçer diyorum sadece şarkı söylemek işe yarıyor biraz ama aklınızda olsun