Merhaba bizde tuvalet eğitimi aşamasındayız, baya öğrendi sadece geceleri o uyuduktan sonra altını bağlıyorum sabah uyanmadan geri çıkarıyorum bezi. Her çiş yaptığında biraz abartarak alkışlıyoruz harikasın hadi suyu beraber dökelim flan diyoruz şortuna çiş yaptığında onu uyarıyorum, şortumuza çiş yapamayız bak ıslak oldu gördünmü diye, ilk hafta çok zorlandım sonra kendisi alışmaya başladı. Ama halılar koltuklar yatak heryere çişini kaçırdı sürekli temizlik yaptım bu süreçte. Allah yardımcınız olsun kolay bir süreç değil