Mehaba oğlum 3 aylık idrar yollarında üreme çıktı o yüzden hastanede yatıyor antibiyotik tedavisi alıyor bugün 4. Gün ama iki gündür mama reddi var yemek istemiyo sütüm stresten bitti zaten ilaçtan ve serumdan kaynaklı olabilirmi 90 ml içen çocuk 30 içip uyuyo normalde acıkınca uyanır ama şimdi uyanmıyo ben kaldırıyorum