nilazra123 Bende memorial bahcelievlerde dogum yaptim cocuk doktoruna devam etmedim 😅. Meltem hanim mi dogumunuzu yapmisti diger gruptan hatirladim sanki ☺️. Bizim de tamamlayici sigorta var kizim 2 aylik. Cocugum saglikli sukur, boyu kilosu iyi kalbi cigeri iyi, gazi yok, bingildagi iyi, gelisimine bakiyor el kol goz hareketliligi vs. 5 dk surmuyor muayene gonderiyor bizi 😅. Mama hastanede aptamil baslamislar diye devam ediyorum. Mama markasina da karismiyor. Normal muayeneler boyle mi ekstra oneri de bulunmasi gerek mi esimle cozemiyoruz. Saglikli diye mi bisey demiyor yoksa demesi mi gerekiyor 😅. Kaldik ikilem de 🤔. Goz muayenesi sordum 6. Ay dedi. Aşi yapalim mi dedim, 3. Ay ozel asilari yapalim dedi. Soru sorunca guzel cevapliyor anliyoruz 🤔