Arkadaşlar merhaba. İlk defa bir post açıyorum. Bebegim 10 gün sonra 8 aylık olacak. Ek gıda olarak hiç bir şey yediremiyorum. Yumurtayı agzına sürmüyor. Sadece anne sütü alıyor kilosu iyi ama gelişiminde bir sıkıntı olacak diye korkuyorum benimle aynı durumu yaşayan var mi yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim