Bebişleriniz gece uzun süreli uyuduğunda, kendiniz uyanıp göğsünüzü sağıyor musunuz? Ya bazen uzun uzun uyuyor, o uyuduğu için hali ile ben de uyanmıyorum. Ama süt azalır mı diye endişe de ediyorum biraz 🥲 siz ne yapıyorsunuz? (3 ay 5 günlük bebişko)