Karkuresi yok yok merak etmeyin doktorun berdigi ilaçları düzenli kullanın kesilir ağrı. Geçmiş olsun. Birde aklınızda bulunsun karanfil yağı. Hem ağrıyı kesiyor uyuşturuyor bölgeyi ama 1-2 saat kadar falan. Hemde orda oluşan enfeksiyonuda temizliyor ama dikkatli kullanmak lazım çok yakıyor.